woensdag 21 januari 2015

Doodgewone dingen

Blijkbaar bestaan de befaamde stokjes op blogs nog steeds! Al weet ik niet of ze dit zo nog noemen daar ik er al zo lang uit ben..
Anyway!
Deze vond ik op Kelly's blog Tales from the crib.
En het leek me leuk om ook eens op te lijsten wat mijn hart doet zingen!
Bij deze:

  • Als de zon schijnt, het boven 10°C is, de vogeltjes fluiten en je ruikt dat de lente in aantocht is. DAT moment!
  • Op weg zijn met de wagen en net dat nummer op dat perfecte moment horen. Alsof alles op zijn plaats valt.
  • Meezingen/-kwelen, drummen, luchtgitaren, hoofdschudden, enz. op dat, of andere goeie, nummer(s).
  • Dansen in de living met mijn zoontje Leander.
  • Het eerste Melone-ijsje van het jaar!
  • Zomeravonden waar geen eind aan komen.
  • Een herfstwandeling.
  • De schaterlach van Leander.
  • Glimlachen en een glimlach terug krijgen van iemand die je niet kent.
  • Het moment dat je beseft dat iets af is waar je hard aan gewerkt hebt.
  • Met een tijdschrift of boek in de zetel liggen zonder gestoord te worden.
  • Iets ontwerpen en dan denken van 'Damn, ik ben goed!' (Gebeurt zelden)
  • Kijken naar Game of Thrones, Spartacus, Orange is the new black, Gossip girl, enz.
  • Iets megalekker eten, al heb ik het zelf gekookt of op restaurant.
  • Een vakantie/citytrip boeken.
  • Het vooruizicht daarvan.
  • Vriendelijke en gelukkige mensen.
  • Het gevoel dat je hebt nadat je heel diep bent gegaan.
  • Als de postbode aanbelt met een pakje in zijn handen.
  • Kijken naar "The sweetest thing" met vriendinnen.
  • Kijken naar "So you think you can dance" en verwonderd zijn van het danstalent van de deelnemers.
  • Stappen op hoge hakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten